lauantai 2. helmikuuta 2013

Runoja ja kuvia


2013






Rainjaniin Autuus



Rainjaniin Sydänten avautuminen



                                             

                                                          Rainjaniin Veden enkeli




Rainjaniin Valaistunut

Rainjaniin perhonen, Aryan taituroimat lumihiutaleet. (Klikkaa kuvaa!)




 

      Sarasvati Ma'n  korennot

  

 





.







 

 

 

   Raunin Meditaatio

 

Diipalin kuvia

Vedic-art kurssilta 2013

 

 




Äiti Maa, Sinivihreä Gaia


Olemme siemeniä mullassasi;
Kannat sylissäsi meistä jokaista
 kuin tainta pienoista.

Jaat rakkauttasi kaikille.
Ruokit ja ravitset
Tiedät mitä tarvitsen

Olet tyyni ja kärsivällinen:
Annat meidän kasvaa ja kokea
Et suutu vaikka on joskus kansas sokea

Joskus sisäinen tulesi leimahtaa
ja myrskynä raivoaa:
Sateistasi vahvistuu ja lämmöstäsi viisastuu.

Tuot turvan ja suojan
Näin lähemmäksi Luojan
läpi pimeän kohti valoa työntyy parhaillaan
Korkeuksiin kurottaa jo moni verso päällä maan.

- Sanna


Keskipisteessä

Taivaan siniseen syvyyteen laskeudun
taistotta annan vartaloni levätä
sen udussa, sadussa, kodossa
mieleni malttaa ennen liikettä ikuista

Käteni koskee taivaan viittaa
tuntee hellyyden, ilmavuuden, elon
lahja tunnolle, kiitos kaipuulle
ilman sen voimaa olisi tämäkin eloton

Vaivun syvään vetoon hengen
rakkaudenkaipuusta vavahtava sieluni
koskee joka hetkessä hapuilematta, hapuamatta

tuota tietoa tiedostavaa
ikuista läsnäolevaa
Kosmista tietoisuutta

- Meri

Mielen harhauttama

Tänä aamuna tuuli kuiskaili korvaani
Luulin sitä jossain hetkessä särkeväksi kivuksi
joka kiusaa minua kuin muiden ongelmat
ja vihloo kuin väärät sanat

Minä virtasin vetenä alas laaksoon
Kaduin vieläkin kuinka olin lähtenyt pakoon
omia sanojani ja tekojani
Katselin niiden vaikutuksia tuskaisessa kehossani

Mikä minä olen muuttumaan,
sanomaan muutoksen sanoja ja tuntemaan Korkeimman
Hymyilemään kiusaukselle ilman että lähtisin sen syövereihin
Mikä minä olen?

Siunattu läheisyytenne minun olemuksessani
ja katson vain lävitsenne, valoon
Minut te toitte tänne oppimaan,
minä loin teidät tänne luomaan

Tanssimme tätä tanssia yhä uudelleen
Mutta mikä on ettemme näe
tätä kuninkaallista palatsiamme
jossa ryömimme lattialla ja roskassa

sen sijaan kuin nousisimme
ja tuntisimme kaiken keveyden?

- Meri

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti